Rusza IV nabór wniosków o przyznanie Lokalnej Marki Ziemi Pszczyńskiej
Wytwarzasz niepowtarzalne, wysokiej jakości produkty na terenie powiatu pszczyńskiego? Zapraszamy do zapoznania się z Zasadami przyznawania i używania Lokalnej Marki Ziemi Pszczyńskiej, a następnie składania wniosków o przyznanie marki dla tych wyrobów.
Lokalną Markę Ziemi Pszczyńskiej można otrzymać, jeśli Wnioskodawca oraz produkty spełniają kryteria certyfikacyjne zawarte w zał. nr 1 Zasad przyznawania i używania Lokalnej Marki Ziemi Pszczyńskiej.
Wnioski (zał. nr 2, zał. nr 3 lub zał. nr 4 Zasad przyznawania i używania Lokalnej Marki Ziemi Pszczyńskiej) wraz z niezbędnymi załącznikami należy składać w terminie od 18 listopada 2024 r. do 17 stycznia 2025 r. (decyduje data wpływu wniosku) elektronicznie na adres e-mail: wnioski@powiat.pszczyna.pl (zaleca się przesyłanie wniosków w pliku zaszyfrowanym) lub dostarczyć do Starostwa Powiatowego w Pszczynie (ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, Wydział Promocji Powiatu i Integracji Europejskiej - pokój nr 7).
Przypominamy, że wniosek o przyznanie marki dotyczyć ma jednego, konkretnie określonego produktu. Ponadto w jednym naborze Wnioskodawca może złożyć - poza wnioskami o ponowne przyznanie marki - maksymalnie 3 wnioski.
Wszystkie niezbędne dokumenty znajdują się w zakładce „Do pobrania”. Formularze wniosków można również otrzymać w Wydziale Promocji Powiatu i Integracji Europejskiej Starostwa Powiatowego w Pszczynie (pokój nr 7).
W przypadku jakichkolwiek pytań, zachęcamy do kontaktu telefonicznego pod numerem (32) 449 23 63.
Zapraszamy do składania wniosków!